Who is in charge? I dunno

Igår provade jag chatroulette.com
(avvaktar så ni får skratta klart)
Jag fick se typ 20 gubbukar, men många av dem klickade bort mig
innan jag klickade bort dem! Hallåeee?!
Sen helt plötsligt ser jag en normal kille som sitter och läser en bok,
så jag blev ju uppspelt och skrev "Hey, you're like the only one who doesn't play with your sausage".
Han såg ut som ett frågetecken och skrev "sausage?" och då skrev socialt kompetenta jag "DICK!".
Vi skrattade lite och sen pratade vi om hur det är att plugga.
Han är 20 år och heter Fran och bor i Sevilla.
Råkade sen dra ett skämt om att alla är blonda i Sverige, han förstod det inte eftersom hans engelska
är ganska begränsad. Men vi fortsatte att snacka med hjälp av spanska och franska.
Han tycker att jag påminner om Yoda.

Så, det var faktiskt inte så farligt. Kommer säkert göra om det. Skitkul att snacka med folk från andra länder.
Som Aziz säger "Ida, du är internationale hhhhh".
hhhhh = typ arabiska för hahaha
Om man ska imitera det bäst så skrattar man "håhåhå", som en fransman!

Och nu sitter jag här och skaver. Ska skriva om socialdemokratin och någon ryssunge.
"3-5 sidor, Ida, så det är rätt mycket hälsn. K"
Vet inte om Krister tycker att jag är underutvecklad.
I och för sig sitter jag med wordpad, en bok jag snott från gymnasiet, en galen frisyr
och en visdomstand i size vattenmelon. Säger faktiskt allt.Skevhuve
Lika missnöjd som fransmännen under 1780-talet.

Nu ringde Carråh och jag hann att laga lite mat under tiden.
Nu får hon fan sluta hitta killar med konstiga namn.
Hon borde göra som jag, hitta killar med SAMMA namn.
Fast det kan ju också bli fel?

- Hej
- Hej, vem är det?
- NIKLAS!
- Ja, men vilken av dem?!

Så kan det gå t.ex. och ingen av dem heter Niklas.
Men det är lugnt, för det är ändå ingen som ringer.
Potatis, grönsaksbiff och sås, blev det.

Jag undrar när jag ska få mina kläder! Blir irriterad.
Fast jag förtjänar dem ändå inte!!!!
Nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Ms Mix

Äsch, länken till de läskiga delfinerna fungerar inte. Är det DET som är läskigt, tro?

2010-04-13 @ 21:06:00
URL: http://www.msmix.se
Postat av: Lia

Va vad är de där du har testat? Typ speed dating men med cam? :S

Förklara :P

2010-04-13 @ 21:46:18
URL: http://annaceciliaingrid.devote.se
Postat av: lollo

haha alltså ida, tror inte det är meningen att man ska "söka kontakt med folk från andra länder". chatroulette är ju ett ölspel! man dricker varje gång en gubbkuk visar sig. fyfan så kul att du fick en vän där hahaha

2010-04-14 @ 10:00:34
Postat av: ellinor

Det är visst ett ställe där man ska söka kontakt med folk från andra länder! Jag har aldrig sett någon kuk där. men det betyder nog att jag är osexig eller något. hm. jag chattar mest med barn. ehhhhhhh

2010-04-14 @ 11:49:43
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se/
Postat av: ida

Hahaha!

2010-04-15 @ 23:15:06
URL: http://caprisonne.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tim köpte en cam och vi sitter med den där sidan nu, så djävla roligt men alla dessa kukar, ja sjukt!

2010-04-24 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0