Godmorgon!

Nyduschad!
Provade silvershampoot jag egentligen hade köpt till Carråh i födelsedagspresent.
Jag gav henne det i Januari/Februari, sen glömde hon det.
När jag träffade henne i måndags sa hon "Öh, förresten! jag är inte blond längre".
Så, det var väl inte så mycket mer med det.
Får hitta på en ny excellent gåva.
Fan vad jag gillar att ge hårgrejer till folk.

Tänkte nyss att jag var sugen på någonslags låt, jag vet inte vilken, där de
sjunger "Brutally slaughtered". Normalt infall.

Tror min framtid är på västkusten.
Människor verkar så friendly där!

Grattis till Jeppe som fyller år idag och kläcker ur sig "ingen gillar mig.. ^^"
när jag frågar om han fått något fint idag. Hahaha!

Han fick en paintbild av mig.
Pank som man är...
6 års vänskap och en paintbild.
Bra, Ida, bra..

Jeppe

Kommentarer
Postat av: MAria

vem e den där jeppe? vågade inte fråga på bdb ifall de e ngn jag känner

2010-04-08 @ 20:34:50
Postat av: Ida

Nää, det är min internetkompis som jag haft i 6 år :)

2010-04-08 @ 23:23:18
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0