Goja

Jag FATTADE att grejen var att man skulle träffa nya människor på chatroulette.com
men grejen var att det var lite svårt med alla perves!

Igår gjorde jag en oväntad grej, Elli vet vad det är och Elli du får berätta.
Det är faktiskt ganska kul och oväntat.

Fick mina kläder idag. Skorna sitter perfekt och mamma säger att jag ser
onaturlig ut. Jag blev glad och sjöng "I'm too sexy"...

Jag beställde en film idag, har lite dåligt samvete men det är ju förfan en stumfilm från 1925.
Pansarkryssaren Potemkin, lärorikt.
Pratade med pappa om den. Så pappa och jag är sams nu.
Han ska komma hit imorgon efter tandläkaren.
Pappa tror hårt på en röd revolution före en feministisk, han säger att det finns i historien.
Det är faktiskt sant.

Calle följde med mig för att hämta mina kläder...
Jag: Du är bra Calle, när jag är bossig så går du bara därifrån och grymtar 
Calle: Ehm, tack..

Jävla H&M förresten, sen när är Mörkgråa leggings i storlek 36 en Bikini-överdel i storlek 42?
Jag bara undrar alltså!

Mina tankar går till Ellinor idag.
Stå ut, vännen!


Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag ska lätt berätta! Tack för omtanken <3

2010-04-14 @ 23:54:30
Postat av: Lia

Haha de är fasen inte lätt med kläder från postorder! Speciellt HM har jag hört ska strula.

Vad är de för fina skor som gör dig onaturligt sexig? Får jag låna den ena?

2010-04-15 @ 17:17:28
URL: http://annaceciliaingrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0