The real shit

Tja alla som följer min blogg (dvs. 8 arga och besvikna personer)
Idag påväg till skolan tänkte jag "om jag hade levt under upplysningen
hade jag lätt blivit filosof" sen slog det mig... som att jag hade haft några
rättigheter då? Jag hade säkert suttit med en kull ungar som skrikande, spyende
och gråtandes slitit i mina arma tuttar och sugit min livskraft ur mig.
Medans min kusin (dvs. make) hade arbetat ute på åkern hela dagarna.
Usch...

USCH!

Annars då? Jorå, tack som frågar.

Livet är ingen downs på rosor.

haha hoesfsfsfsfsfsfasfafczzc
dadafafadddaadadaetc etc..

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad hade du filosoferat om då? Män och hur de funkar? You hot bitch :D

2010-04-22 @ 23:54:28
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0