Skiter fullständigt i

båthora
rockstar
skiter fullständigt i

Skiter fullständigt i denna dag alltså.
Sån jävla otur hela jävla dagen.
Renate räddade mig så himla mycket, hon var dögullig idag.
Jag gillar mina vänner, men hatar den här dagen alltså.

Vet inte om jag ska höra av mig till Nadja som fyller år imorgon,
vill inte att hon ska bli irriterad på hennes födelsedag. För jo, det
är klart att jag saknar henne och vill reda ut allt. Men jag vill vänta
ett tag. För mycket nu, så känns inte som att det skulle bli helhjärtat.
Om du läser: Grattis!
Och tro mig, jag vill att det ska vara helhjärtat.

Fan, min hjärna är så jävla trasig just nu.
Trodde inte att det kunde bli så när man inte har supit sig redlös,
men jag är väl ett av stressens offer. Konstant jävla orolig över allt.
Har dock sökt 11 utbildningar, så applåder till mig. Jag vantrivs med
mig själv, något enormt. Sen är jag jävligt gnällig idag för jag har sovit
dåligt och sen missade jag en viktig lektion.

Men jag bjuder på 3 fjantiga kort i min nya tröja.

Förövrigt:
Min dator börjar krascha igen...

Kommentarer
Postat av: Lia

Fin tröja!

Men åt helvete med sådana där dagar. Roligt att du sökt 11 utbildningar? Vad är de för ena du sökt?

2010-04-15 @ 23:37:33
URL: http://annaceciliaingrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0