Shopping!

Idag så fick jag följa med Eva på ärenden nere på stan.
Vi lämnade in min myntsamlig, 238 kronor och sen skulle mina 50 euro bli kronor.
Fick 711 kronor, rätt gött. Men sen var jag skyldig Eva en vinare.
Jag köpte två Heineken till mig själv, fast jag är egentligen ganska trött på Heineken.
Jag fick visa legitimation.

Sen hamnade vi på ÖB där jag köpte engångsrakhyvlar, en dammvippa, halstabletter och tuggummin.

På Skotten inhandlade jag ingredienser till Kims tårta dvs. hallonsylt, nutella, tårtbotten, grädde, jordgubbströssel,
chokladsås och bananer. Bara det finaste. Kostade 200 kronor. Nöjd.

Idag ska mamma tillaga musslor. Jag älskar musslor.
Ska äta tills jag dör. Så jääääävla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0