PÅSK

Jag fick ett påskägg av Siri nyss.
Fyfan vad gullig hon är, jag hann dock inte med att köpa ett till henne.
Men hon går ju på diet nu, kul att få ett ägg fyllt med nötter.
Puss puss på min lilla Siri <3

Gjorde en favorit i repris förut: hostade till jag spydde.
Mamma envisades med att prata med mig när jag låg med huvudet över toaletten.

Jag: uääääh (kräks)
Mamma: Hur mycket drack du igår?
Jag: (hostar)
Mamma: Va?
Jag: Två öl uääääääääääh (spyr)
Mamma: Jaha...

Går runt i en gammal Che Guevara och snapsar hostmedicin.
Livet är great!

Ska försöka softa och vila min hals lite.
Sen ska jag äta påskmat, eh? Vafan.
Efter det plugga lite om Ryska revolutionen, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0