Obekväm

Jag har fått skrivkramp, för jag har använt en RIKTIG penna. Skrivit typ 4 sidor
om boken jag ska redovisa om imorgon. Jag suger. Blir väl minst en sida till.
Sjuk i huvudet.

Ingen har skrivit till mig idag på nattstad, märkligt!
Bilddagboken ljuger om att folk har kommenterat.
Fast jag fick en ny vän på msn, Chojje. För han
hade lagt till alla på sin Facebook på msn...
Jag skulle fan aldrig våga, fatta vad mycket att förklara.

Haha Jocke i min svenskaklass är asrolig...
"Pappa lagar samma mat varje måndag. Köttfärssås och spaghetti.
En gång skulle jag ut i köket, då såg jag att han stekte köttfärs
och sen hällde han på vatten och lite ketchup och rörde om.
Jag frågade när maten var klar och han sa 'den är klar nu',
världens enklaste recept"

Jockes pappas köttfärssås:
Köttfärs
Vatten
Ketchup

Till alla er matglada kockar, haha!

Pusssss

Annars då? Jorå, I'm a Bööbaholic och så.

Kommentarer
Postat av: Bea

Den köttfärssåsen var kryddig! Och du är cute :)

2010-04-28 @ 00:22:11
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0