Meow

Älskar när tvättmaskinen går i takt till Slayer - Raining blood <3

Fyfan för att redovisa när man är rutten i halsen.
Kommer säker dregla ner mig själv.
"Hej jag ska prata om monguuuuääääh"
tur att det är april för då kan man bara säga "April april".
Som att det skulle funka.

Jag är stressad och har fått finnar överallt.
Mina hormoner löper amok i kroppen och det
är verkligen INTE rätt tid för det. Inte mens, inte ägg.
Fast kan man inte få finnar av stress?
Säg gärna att magen sväller upp av stress också.

Så jag känner mig sjukt stressad, ful, fet och socialt handikappad.
Igår råkade jag säga "Fan jag känner mig helt handikappad" i Cafeterian på Komvux.
Det jobbar handikappade där. Jag skämdes. Har tappat alla sociala skillz.
"Heavy metal? Nääe, socialize!"

Igår lyckades jag deklarera, ansöka till högskolan och inse att jag är blind.
Jag är även extremt fattig nu. Fick betala in 621 till skatteverket. 507 på linser.

Grattis KIM <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0