Jag gillar

Jag gillar mina kusiner sjukt mycket.
Det var kul att träffa dem igår.
Haha man får retas hur mycket man vill och fråga pinsamma saker.
En del andra hade lite synpunkter på alkohol.
Jag skötte mig alltså.

Men Richard tyckte att jag och Frida skulle dricka lite mer.
Bara för att han var chaufför.

"När jag var liten så brukade jag och min kompis sjunga låtar som vi hittade på,
vi åt kräm och låtsades att det var läppglans. Ibland låtsades vi att det var nagellack
också. Det var ju i sexårsgruppen... hur gammal är man då? Sex år?"

- Frida, Richards roliga flickvän.

Haha vi är ju typ ett litet gäng, dvs. jag, richard, olivia, fanny och victor.
När vi kom till festen så fick alla brutal social ångest.
"Vem ska man hälsa på? Vilka känner vi? Vilka känner oss?
Vem ska man krama? ÄR HALVKUSINERNA HÄR?"
Så vi försökte hitta en plats där ingen skulle hitta oss, bara
för att slippa träffa folk och skaka hand eventuellt krama!
Vi ställde oss i garderoben, de som ville hälsa fick komma till oss.
Säääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär!

Mamma: Ida, du kan ge blommorna till Tedh!
Jag: Vaa? Nää! Ska jag?
Mamma: Ja, det kan du väl göra?
Jag: Nää!
Mamma: Han är ju faktiskt din gudfar!
Jag: ÄR HAN?!?!?!
Släkten: Hahaha

Sen så känns det bra för alla känner varandra så bra.

Jag: ska vi gå ut och ta lite frisk luft och lyssna på norsk vitmaktmusik?
Kusiner: Jaa!

Det kommer upp en film på facebook kanske.
"aa fett snygg asså"

I can change

Rakt ner i balja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0