Helvetes jävla pissdag

Vaknar 07.20 för att mobilens alarm går på.
Den är på andra sidan rummet.
Min andra mobils alarm går igång efter 5 minuter.
08.45 ringer Calle och frågar om jag är klar.
Vad tror ni? Självklart inte.
Märker att jag har svinont i magen,
ringer och sjukanmäler mig med röst som en jävla fiskmås.
Tänker att jag ska ta kort på vad jag egentligen gör om dagarna.
Tar några ruttna kort. Tänker sen att jag kan sova i en timme till.
VAKNAR KVART ÖVER ETT!!!
ÄR JAG DUM I HUVUDET ELLER?!

Drömmen:
Jag är på någonslags folksamling, kan ha varit en fest,
i ett hus som påminner om muminhuset eller en fyr.
Det finns i alla fall fyra våningar. På tredje våningen
möter jag en kille som smyger sig upp bakifrån liksom.
Ni vet som när någon håller för ens ögon och säger "Gissa vem?"
(Jag HATAR förövrigt folk som gör så, för man blir fan bara besviken).
Fast han höll liksom om mig, jag vände mig om och vi hälsade.
Han leder mig till fjärde våningen. Det är som ett kontor.
Där sitter det en man som ger mig en dom för ett brott jag inte
har begått. Han är sjukt otrevlig och oresonlig. Killen jag är med
kollar ledsamt på mig, han vet att jag inte har begått brottet men
säger inget. Min dom är tydligen att lämna huset, utanför huset
är lika med döden. Man dör alltså när man lämnar huset. Mannen
ber om ursäkt. Killen leder mig ner till tredje våningen, där finns
bekanta och sådana man inte känner något för. Sådana som man
inte känner något för. Andra våningen är sådana man inte tycker om så
mycket. Första våningen de som man älskar; vänner och familj.
Jag gråter och är helt hysterisk. Vaknar av att jag gråter på riktigt.
Sjysst liksom att man har fått en dom och sen träffar den där killen,
som jag faktiskt vet vem det är, och han visar sig vara min dödsängel?

Skev jävla dröm. Fick ett störande sms av en person också.
Tänker inte nämna vad, men det var bara ett sjukt störigt sms.
När jag var vaken alltså. Min mobil fuckar. Sen ringer jag Elli
och hon muntrar upp mig samtidigt som jag köper snus och cola.
Sen ringer Carråh. Alla verkar ha en ganska störig dag.
Siri skulle inventera "det kommer ta flera dagar".
Fan jag måste flytta härifrån.

Men för att kunna flytta måste jag bli klar med Komvux.
Har historiaprov imorgon, ett skitstort.
Måste fixa alkohol tills på Fredag. CUT CUT CUT.
Johannes vill att jag ska demonstrera på Lördag.
Jag vill helst av allt bara dö.
Demonstrera för aktiv dödshjälp.

Men som Elli sa "det är väl psykosen"...
Att skylla på att det är mycket i skolan just nu är rätt gött.

- Varför mördade du Palme?
- Det är mycket i skolan just nu...

- Hur fan kunde du ligga med min pojkvän?
- Det är mycket i skolan just nu...

Ah, ni fattar!

Nu ska jag i alla fall värma en värmpizza.
Den bästa och sen bara avlida.

JAG VILL HA CIGG!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAH FAN VAD DU FÅR MIG ATT SKRATTA, IDA! Du är fan bäst :D

2010-04-28 @ 19:27:16
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: Lia

Du är rolig du :) Ingen vidare bra dag.

2010-04-28 @ 21:42:36
URL: http://annaceciliaingrid.devote.se
Postat av: lolllo

haha ofta du typ drömde Kafka-Processen fast inverterad eller nåt. Jäla KH!!!

puss

2010-04-28 @ 21:47:00
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0