dum i huvudet

Jag vaknade för en halvtimme sen, fyfan.
Var tvungen att sova ut.
Mormor åkte härifrån vid halv åtta? Vad märkligt.
Hon sa inte ens hejdå, men hon skrev en lapp.

Fortfarande stressad och "hostig".

"While the government is soundin' like strippers to me"
Haha, Siris och min musikhumor?
"Vänta snart kommer kärringen"

HOSTIG! NEED DRUGS!

Fick nyss 150 gram brända mandlar av Eva, gulligt!

Jag: Är du kär i någon?
Mamma: Nej, är du?
Jag: Jaaa...
Mamma: I VEM?!
Jag: I Brenda Mandel hihi.

Kim bjöd på indisk mat igår, det var gott.
Sen följde han mig hem till Siri.
Siri var dock inte hemma och min mobil var stendöd.
Gaah!

Måste genomgå en fysisk katharsis, den psykiska har jag nog redan genomgått.
FAST JAG MENAR INTE EN LAXERING.

"Kan inte någon hälla laxermedel över mitt liv, så allt skit löser sig?" - Jag.

Carråh ska ju spara mina citat och göra en bok.
Där i ska klassiker som "Jag låg bara med dig för att få en till vän på Facebook" finnas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0