Our shadows taller than our soul

Hade en assjuk dröm i natt, drömde att Maria förvandlades till en tupp och jagade mig.
Drömde även att det fanns en sexvideo med mig på nätet. De ringde från psyket
och sen ringde en massa firmor som ville anställa mig. Så jag gjorde det smartaste =
jag sa att jag var 15 år på videon och att killen, som då var Kenny, var 17 år. Haha sen
tillade jag en lite rolig sak "Han har haft skägg sen han var 11!". Hahaha!

Siri ska till Sverige snart. Tyvärr ska hon till Stockholm och hälsa på Karin och Ayla.
Om jag har cash så kanske jag åker upp dit, vill träffa min älskling. Då hinner jag även
träffa Carråh =)

Eva har köpt en ny bil idag, så vi ska nog åka lite sen.
Hoppas hon vill köpa mat, jag vägde mig förut och såg att
vågen pekade på ynka 54 kg. Måste äta upp mig lite.

"And all I ask in life's for you to be careful
Stay focused, take care of your health
Have kids and marry a prince
Good luck and happiness
And no longer shut yourself in, taste the pain, the sorrow
The sun'll shine and still come out tomorrow"

"It's like that, thank you very much! Fuck you very much!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0