Psst!

"But you can blame the pride that makes you hold your anger inside,
But deep down you wanna curse them all.
Fuck off asshole jerk off dirt ball"
Atmosphere - You

Ja, jag gillar Atmosphere... Rätt mycket.

Helgen var kul.
När en okänd vill prata så säger man "du vill ju bara ligga" sen blir man av med dem.
En rolig lek: härma smileys från msn. Prova den här :S
Sen fixade Pim ett dösjysst godisregn med Dumle, man fick dem i huvudet
men grejen gjorde så att man blev så glad.

Memo till mig själv: Paladium, inte min grej.
Gillar inte att gnugga mig mot eller bli gnuggad emot.

Vad händer idag? För mycket! Städa, tvätta och hjälpa till med en plötslig flytt.
Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0