Hollywoodfruar

Vad ska man säga som inte har blivit sagt?

Självklart stör jag mig jättemycket på Anna Anka men egentligen tycker jag mest synd om henne.
En titt på henne och man ser en mycket vacker kvinna som har en självsäker utstrålning, men så
fort hon öppnar munnen och säger något så hör man bara en rädd och osäker kvinna som söker
trygghet. Hon har definitivt hamnat i en fälla. Uppväxt på ett barnhem i Polen, förflyttad till Sverige.
Senare fått mersmak på prylar, sorgligt. She got issues. Men det är klart, om man inte direkt har
känt sina rötter eller om man ser ner på sitt ursprung så blir det nog såhär. Ju mer jag funderar
på det där med avsugningarna så känner jag att det är ett PR-trick, ett jävligt smart PR-trick.
För nu sitter ju alla klistrade framför TV-apparaterna och säger "Fy, Anna Anka! Hur kan du säga så?".
Precis vad hon vill. Få den där bekräftelsen och att alla ska identifiera henne som den där kvinnan
som kan slänga ur sig vad som helst och gå hur långt som helst. Jag blir bara uttråkad och ledsen
när jag ser henne. Hon söker uppmärksamhet genom publiken, det är ju ett känt faktum att provokation
leder till uppmärksamhet, men ändå sitter alla och köper det hon säger. Ser ni inte att hon bara är en
osäker själ som vill ha trygghet i pengar och ett perfekt städat hem? Att ha ett namn som låter som en
Disney-figur och leva the american dream, jävligt klyschigt. Jag hoppas verkligen inte att TV3 gör en
spinoff-serie som bara handlar om henne, hon är ju så förbannat sorglig.

Jag gillar däremot de andra två. Jag tycker att Maria verkar jättegullig, särskilt när hennes lillebror kom
och hälsade på. Vissa grejer var lite överdrivna, som sovrummet och chokladen på kudden. Men det
som jag tyckte var kul var att de hade bett honom att ta med sig godis och ostbågar, sen blev alla som
barn på julafton. Det påminner mig om när min moster bodde i Australien och bad alla köpa med saltlakrits
när de kom och hälsade på. Saltlakrits förstår jag verkligen att man saknar, hur mycket pengar man än har :)

Agnes- Nicole gillar jag för att hon skrev att hon inte stod för det som Anna Anka spottade ur sig.
Hon är ju bara en driven mamma i Hollywood som har idéer och visioner.

Det hade gott räckt med Agnes- Nicole och Maria. Man får tycka vad man vill om deras livsstil, men det
är ändå deras val och sålänge de verkar lyckliga så ska man inte sitta och klanka ner på dem bara för
att de har pengar. Då är man ju bara småaktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0