Ah tja!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva...
Har fått jobb och sen har det varit en massa tjafs med Kenny.

Jag jobbar som telefonförsäljare, det är allt som är nödvändigt att veta.

Kenny har betett sig som alla andra killar typ.
Inget värt att berätta om heller, jag blir bara förbannad.

"Life's not a bitch! Life is a beautiful woman
You only call her a bitch because she won't let you get that pussy
Maybe she didn't feel y'all shared any similar interests
Or maybe you're just an asshole who couldn't sweet talk the princess"

Man kan inte lita på någon.
Just another asshole...

Orkar typ inte umgås med någon, tjänar inte något på det ändå.
Jag är inte sugen liksom, tappat sötsuget på det sociala. Glatt, jag vet.

Sneaker pimps - 6 Underground
Fet låt, riktigt jävla skön att bara vara till. Passar min nya likgiltiga attityd.

Aesop Rock - Daylight
En låt som förtjänar att vara med på alla listor, så jävla bra. Skönt när man
är likgiltig att fortfarande känna att man har lite bakom pannbenet.

Immortal Technique - Peruvian Cocaine
För att inte tappa likgiltigheten angående något man absolut inte är insatt i.
Jävligt svängig och smart, jag gillar det som fan.

Prince - Purple Rain
Lagom depp, lagom fin, lagom likgiltig och lagom Prince.

KORN - Thoughtless
Pubertal, rättvis och hatisk. Påminner mig om ett gammalt jag, innan alla jävla killar.

Blink-182 - Toast & Bananas
Helt klart tillägnad Kenny.

Immortal Technique - Angel Of Death
Helt klart melodramatiskt, som mitt liv. Duck Frama!

Sen typ allt med Heltah Skeltah och Mobb Deep...

Nu ska jag drömma mig bort och låtsas att jag är rockstjärna,
eller att jag är lyckligt gift och jobbar som konsult på ett ställe
med tusen levande krukväxter och stora fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0