2 fans ;P

Diggar:

Johannas hjärna.
Atmosphere.
Att mormor äntligen gillar mig.
Evas nya bil.
Tv400.
Maria.
Kenny.
Kims nya matsalsbord.
Nadja.
Pims godisregn.
Carråh.
Tvätta, för det luktar gott.
Kokosmjölk impackning.
Too faced lip plumper, döbra. Tummen upp!
Klassisk musik.
Siris brorsa som ger henne kläder från H&M för han jobbar där. SJUKT AVUNDSJUK!
Pappas matlagningstips, tack!

Dagen idag har varit bra. Gick upp 08.30 och fick skjuts av Eva.
Gick till mitt gamla jobb och fixade ett anställningsbevis.
Drack en kopp kaffe och pratade med den ekonomiansvariga om
hur bra det är att växa upp på landet. Vilket det faktiskt är =)
Sen gick jag till Arbetsförmedlingen, jag ska få en ny handledare...
Lite sorgligt faktiskt. Kommer sakna Kristoffer. Han ska jobba som
kundvärd istället. 5 veckor semester får man som anställd på
Arbetsförmedlingen, låter riktigt jävla gött. Ett bra jobb.
Sen köpte jag en flaska mousserat vin som jag ska ha i helgen.
Traskade hemåt och pratade med pappa som hade fiskat kräftor
och han gav mig riktigt bra matlagningstips som jag ska använda framåt
helgen. Riktigt riktigt kul ska det bli! Känner på mig det =)

Whoop whoop!
cause u sound like the talk of the town yea,
imma lock u when u run come around yea,
make me wobble, make me whole body bubble,
an me no say ya trouble, when ya ready for the double,
and n u hit that



Kommentarer
Postat av: Kenny

Hej, jag är stammis här!

2009-09-30 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0