Ghost hour

I natt halv fyra på morgonen så smäller det till i golvet och jag flyger upp ur sängen,
men jag orkar inte gå ut och kolla. Min dörr öppnar sig och åker upp typ en decimeter.
Jag blir livrädd, stänger dörren. Den var liksom stängd. Det blåser utanför och det
skapas ett kusligt ljud av ventilationfönstret så det blir verkligen ett spökljud.
Hela jag är spänd som fan och jag får rysningar över hela kroppen. Sen hör jag
hur vatten börjar spola i badrummet, fast allt är väldigt lyhört och jag har inte hört
någon gå på parketten som brukar gnälla så fort man sätter ner sin fot. Helt plötsligt
låter varken vattnet eller ventilationfönstret längre och allt blir helt tyst. Jag tänker
att jag aldrig mer vill sova i det här huset och funderar på att ringa Esping som bor rätt
nära och crasha där, men jag somnar om. Men fyfan vad rädd jag blev. Det kan ju ha
blivit någotslags korsdrag och det kan ha varit grannen som spolade vatten. I alla fall,
inget kul sätt att vakna på, haha. Men jag ska nog kunna sova i natt =)

Om 40 minuter ska jag åka och handla med Eva. Hon är ju handikappad.

Fick 5000 tusen papper från arbetsförmedlingen, dubletter. Tack.
Internet börjar bli tråkigt. Har beställt lite filmer, The darjeeling limited och Varan-TV.

Sköj sköj sköj =)
Räknade mina filmer igår:
120 DVD
75 VHS
15 Boxar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0