DARE

Ooh, underbara eftermiddag!
Idag gör jag helst ingenting, men tyvärr har jag grejer att göra.
Jag vill bara ha "Me-time" som Busdriver framför så underbart.
Ska kika igenom kylskåpet sen, som tydligen har blivit bosatt med
mögel, isch. Städa, städa, städa. GOD, it never ends.

Kenny var här i helgen och hans skägg har skrapat upp min stackars haka, aj aj aj.
Det var jättemysigt. Lagade mat och gjorde inget speciellt. Han kommer hit igen
antingen på Söndag eller på Måndag och stanna tills nästa Söndag. Ska bli skönt
att slippa all jävla stress och veta att man bara har 2 dygn att umgås. Fast det är
väldigt mysigt att prata "godnatt" också när man inte är i samma stad.

Imorgon ska Eva operera sitt knä. Pappa ska operera sig senare i Oktober.
Samma sak där, knät. Bra gener? Eva har bara en infektion men pappa ska
typ byta hela knät och ska få vistas på Annagården tills han mår bättre.
Då ska jag spela kort med pappi. Nadja kanske vill följa med.

Nadja har fått lägenhet och jag tror att allt kommer bli bra. Vi kommer bo typ 5 minuter
från varandra. Dönajs :) Så nu har jag nära till Pim och Nadja <3
Fast helst av allt vill jag flytta hemifrån.

Maria et moi
En bild från förra fredagen på mig och Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0