Tja!

Idag vaknade jag vid klockan nio trots att jag somnade vid klockan två, det känns stabilt.
Var på världens bästa humör fats jag hade lämnat tvätten ute och att det har regnat.
Det gör mig inte så mycket. Kände att idag är en sådan dag som inte kan förstöras.
Det kan ha att göra med att jag faktiskt kunde röra min rygg imorse när jag vaknade,
så jag inte var sådär jävla likstel som jag brukar vara. Så får hoppas att det ordnat sig nu.
Tog ett tag, men i natt när jag skulle sova la jag mig på mage och andades, då knäckte ryggen
till, vilket den inte gjort på ett tag. Så jag antar att det var en kota som hamnat snett, i två
månader... envis jävel.

Kim smög ner en bild på min handledare i min jackficka och målade dit hjärtan på bilden igår.
Tack Kim för retet :P

Nu ska jag se hur man kan göra för att bli av med torra fläckar på huden, säkert allergimedicin.

HA EN UNDERBAR DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0