Tecken på att man är arg

"Men jag kom ner med en duns, jag fick skrubbsår i skrevet
Det skall du få höra hela livet"

"Har du varit så arg nångång
att du har viljat sparka in pannbenet på nån?
Då har du en aning hur skönt det är
Att avreagera sig med ett basebollträ"


Bra aggrotexter...
Idag fikade jag med Nadja och Maria fast jag var den enda som åt något.

Skrev ett killer-CV förut för att kunna impa på alla på arbetsförmedlingen.
För er som inte vet så är jag med i ett slags program som går ut på att man söker
arbete och får stöd under tiden man är sökande av försäkringskassan.
Det är runt 15 ungdomar som sitter på de där mötena och en av dem gick
jag Komvux med. Jag stör ihjäl mig på honom med hans jävla skjortor och hans
ruttna gamla loafers. Han har säkert portfölj också, har inte orkat kolla efter.
Men det känns som att vi tävlar med varandra, jag ska vara bäst den här rundan.

Jag blir aldrig av med honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0