Stockholm

Så om två veckor drar jag iväg igen på äventyr... Som tur är har jag en arbetslös kompis med mig, Maria.
Det ska bli kul, tror inte att hon och jag har varit i Stockholm tillsammans förut. Jag hoppas på mycket fest
och att jag hinner träffa alla mina älskade vänner. Kalle ska tydligen plugga, Carråh ska jobba... men jag
tänker att det kommer bli bra ändå. Kalle är ju inte svår på att dricka om man gnäller lite, höhö. Där fick du!
Eventuellt kommer en gammal flamma upp till Stockholm också, hoppas han ska sova hos sin syster.
Han krossade faktiskt mitt hjärta förra året, nu har han en tjej på gång men vill ändå träffa mig?
"jag har saknat dig, jag gillar dig starkt" och då smälter jag direkt. TROLIGT! Vem fan tror du att du är,
vem fan tror du att du är? Jag är inte hämndlysten, men hämnd råkar vara mitt specialintresse.

Så... TAKE THAT TAKE THAT TAKE THAT! Någon måtta får det fan vara.

Ska kanske (äntligen) träffa Jeppe, vi har liksom varit internetkompisar i 5 år.
Skulle kännas konstigt att aldrig träffas när man ändå har snackat med varandra ett tag.

Och nu ännu en populär lista... tema: Jag skulle dö om:

1. Om jag var Carrie i SATC, fulaste pojkvännerna ever. antagligen störigast också.
2. Om någon vann över mig i Röj-flaggor (msn-spel)
3. Om jag blev tvångsmatad med blodpudding
4. Om det inte fanns trevliga främlingar
5. Om min TV gick sönder/ eller DVD. Döden för mig.
6. Om jag tappade bort alla mina dagböcker
7. Om The Sims 3 är så jävla bra så jag blir fast :( Liknande har hänt
8. Jag blir skallig
9. Om någon smygfilmade mig hemma, skandal!
10. Om jag missar bussen till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0