Pensionärsnacket

Ja, vad fan jag orkar inte vara positiv när jag har så jävla förbannat ont i korsryggen.
Varje dag i snart två månader eller mer har jag vaknat med en jävla smärta i ryggen
vilket gör att jag har svårt att röra mig. Jag vet inte hur det har uppstått men det började
i alla fall för två månader sen och har sen dess eskalerat. Jag vet att min säng är för hård,
jag vet att min rygg är förstörd och jag vet att jag måste börja träna.

Nu när jag kollade runt på internet så står det att jag bör kontakta vårdcentralen eftersom
att jag har fyra av sju symptom som man måste ringa vårdcentralen för.
HUR FAN SKA JAG HA RÅD MED ATT VARA SKADAD?! Aj aj aj!


Jag vill inte skrämma upp mig själv mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0