ÖVERLEVDE VÅRSTÄDNING 2009

Igår när ja skulle sova hade en gråsugga tänkt att sova med mig.
Det ville inte jag och fick panik oh skjöt iväg den mot min dörr,
ingen tanke på att den kunde plåga min stackars hjärna under en hel natt...
Jag ville dö!
Det första jag gjorde efter jag hade somnat av utmattning för att sen vakna upp med
tanken på den lilla äckliga gråsuggan var att hoppa in i duschen och försöka tvätta
bort allt som hade med den att göra (vilket ungefär ena fingertoppen hade).

Sen blev det storstädning. Min bokhylla rasade över mitt huvud, jag rasade över IKEA.
Vet inte om huvudet är okey, får se imorgon om jag känner mig lika yr. Men nu jävlar efter
10 timmars städning hoppas jag att DU, ja just DU, lilla äckliga gråsugga om du nu
läser det här! Ska veta att jag kommer söka igenom varje skrymsle efter dig, leta dag
och natt tills jag finner dig och då, då ska du fan DÖ och jag ska NJUTA varje sekund!
MOAHAHAHAHAHA! Nu ska jag köpa Salvia, har läst att gråsuggor HATAR Salvia.

Jag älskar Salvia för jag hatar Gråsuggor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0