Livet

Jag glömde att berätta att en bokhylla rasade ner i mitt huvud när jag städade.
Faktiskt en ganska läskig händelse, trodde att jag hade fått hjärnskakning.
Shaken, not störd. Förträngde det i mitt tidigare inlägg.

Jag hade tänkt börja skriva om all jävla drama i mitt liv, sen tänkte jag "hihi, men då kommer det inte hända saker".
Den dagen, alltså gårdagen, började med att jag fick hjälpa ett tjafsande par. Det gick inte så bra, jag känner
ingen av dem men ändå envisades de med att prata med mig. Jag kan liksom inte rå för om jag HÖR grejer,
det är ju deras uppgift som ett par att reda ut rykten. Så där blev jag lite inblandad, kändes mindre komfortabelt.

Sen när jag trodde att allt var över så blev jag inblandad i ett nytt otrohetsdrama som jag inte ens bevittnat men som
jag vet är förödande. Tji fick jag för att jag inte håller käften typ. Men tjejen var förstående, hoppas bara att hon är stark nog att lämna det där töntiga hiphopsvinet. Hon verkar vara en raring.

Drömde om zombievampyrer inatt och att jag hånglade med ett gammalt ragg inför både hans och mina föräldrar...
Berättade för honom efter hånglet att jag hade blivit biten. Sjuk dröm!

Shit
Vad händer med mitt utseende? Jag förfaller...

Kommentarer
Postat av: mat

fast du förträngde det inte i ditt förra inlägg!

2009-05-20 @ 17:01:50
URL: http://slax.blogg.se/
Postat av: Ida

GJORDE JAG?! Hjärnskadad...

2009-05-21 @ 16:03:39
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0