Hej

Tjaa, de sista dagarna har jag varit ganska heartbroken, inte så mycket att tala med.
Har blivit bjuden på mat två dagar i rad, men konstigt nog känner jag ändå ingen hunger.
Hunger och törst är fan det sista jag känner just nu. Hela min kropp är ett inferno av känslor,
ena sekunden är jag nära att gråta, andra sekunden känner jag mig stark och sen blir jag arg.
Jag kan inte tvinga honom att ha samma känslor som jag, jag är väl medveten om det.
Men jag vill ha en sista chans, en chans då varken jag eller han behöver vara sura eller arga.
En bra dag helt enkelt, få se nya sidor hos varandra. Det är något jag ser fram emot.
Om jag verkligen betydde något så ger du mig den chansen. Jag ber inte om ett nytt förhållande,
jag ber dig bara att upptäcka andra sidor hos mig. Jag kanske är störd som vill det,
men alla andra jävla killar bleknar brevid dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0