Fucking retarded asshole

Nu ska jag berätta en sak för er...

För ungefär två år sedan började jag skriva med en kille på Helgon.net.
Jag tyckte att han var jättesöt och vi internetflörtade lite. Vi bestämde att
vi skulle träffas, men jag var lite orolig för hans ex gick in på min sida
hela tiden. En av dem sa han var en bra kompis och en av dem sa han
var sjuk i huvudet och hon försökte muta honom för att bli ihop igen.
"Okey" tänkte jag, men hela grejen rann ut i sanden för jag började träffa
en annan kille och han loggade inte in på msn längre. Men jag tänkte ändå
att det inte var något att hänga upp sig över. Sen loggade han in ett tag senare
och vi snackade lite allmänt. Sen några månader senare så såg jag att han
var ihop med sitt ex igen, och det var den som han sa "mutade" honom.
Hon skrev alltid väldigt beskrivande dagboksinlägg om sitt liv och jag brukade
läsa dem ibland, intressant läsning. Sen ett halvår senare skulle jag kolla
hur det var med honom, så upptäckte jag att han hade BLOCKAT mig.
Jävligt märkligt beteende eftersom att vi ändå hade varandra på bilddagboken
och jag kollade på hans bilder och han tittade på mina. Vi skrev ingenting men ändå!

Nu flera månader efter tröttnade jag rejält på att han hade blockat mig på Helgon utan anledning
så jag skickade iväg ett PM på bilddagboken:

"Alltså om du ändå har blockat mig på helgon kan du ju lika gärna ta bort mig här också och blocka mig. Fattar inte varför men det finns säkert en bra anledning."

Han tog bort mig och blockade mig! Inte ett ord!
Inte för att jag bryr mig om honom men det där var fan sjukt.
Hur fan kan man bli sur på någon man aldrig träffat utan en anledning?
Hur fan skulle världen se ut då?

Tur att jag har bra internetvänner som Jeppe och Sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0