Who's got that Tony Roman?

You got that Tony Roman!
Jag gillar verkligen Bran Van 3000's album The Rose.
Det känns jävligt underskattat, det är nytt, fräscht och svängigt.

Jag är så sugen på att festa! Först ska Kim ha fest, sen är det Valborg!
Sen lite senare är det Marias tur att ha kalas. jag har typ kommit på presenter till alla
förutom Nadja och Maria. Får komma på något bra! Ska försöka att inte ge någon
hygienprodukt som kan misstolkas till Maria den här gången. Hon tror nog att jag
tycker att hon luktar illa.

Jag är sjukt sugen på Peace & Love detta år. Bra band, synd bara att det är så jävla dyrt.
Varför ska festivaler alltid vara så dyra? Stör ihjäl mig på det. Varför ska musik kosta så
jävla mycket? Hur kan upplevelser och intryck kosta så mycket pengar är man har cravings för det?
Pengar kan ju suga min stora rosa.

Ska sälja min svarta/guldiga adidas på Tradera, känns sådär. Men jag måste.
Ingen har hört av sig om sommarjobben än, om de inte vill ha mig så kan de väl
iaf meddela mig om det så jag inte går runt här och blir mer crazy än innan.
Jag behöver information! Ge mig ett svar, snälla?! Man känner sig ju direkt oduglig,
det känns ännu mer odugligt när man inte ens kan få sommarjobb på sina föräldrars jobb.
Kan vara för att pappa är pensionär och Eva jobbar som lärare. Misär.

Nu ska jag fortsätta att svettas i min Half-life 2 tröja och tvätta mina kläder tillslut ska jag nog
tvätta mig själv för jag minns inte ens sist jag duschade. Jag luktar riktigt mycket svett nu.

Tja tja!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Jag vill också gå på peace and loooove!!!

2009-03-18 @ 12:05:34
URL: http://dessie.blogg.se/
Postat av: Dessie

Ha ha! Snacka om att det var trångt med folk, jag hade riktigt trevligt, men nere på stan var det lite sådär, i alla fall för min del... magen spökade lite också

2009-03-18 @ 15:23:00
URL: http://dessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0