Tjena hallå hejsan!

En helg som var kantad av en gros förkylning och mycket gnäll.
Kenny var här och fick ta hand om mig för jag var sjukt gnällig och sjuk.
Han fick knäcka min rygg varje dag, fast man inte ska det, för jag hade ont.
Det bör tillägas att den knäcktes varje gång, aj aj aj!

Vi såg på "Get rich or die tryin'" med 50 cent som kan vara en av de segaste filmerna
i världshistorien. Om man ska summera den: Hej jag är ett barn, min mamma säljer
knark. Mamma dog, smärta. Det är coolt att sälja knark men att inte knarka själv.
Kolla, kolla jag är en gangster. Hej min barndomskärlek, vill du bli min gangsterfru?
Vem är min pappa? Är det den onda knarksnubben eller den goda knarksnubben?
Oj, nu säger den goda knarksnubben att jag är hans barn fast han kunde såklart
inte ta hand om mig för han hade ju redan en familj. Så ghetto. Min passion är musiken,
jag ska krossa alla. Nu blev jag skjuten nio gånger, jag är Gud. Nu när jag är Gud kan
jag bli en jättebra rappare och förebild för många andra därute. Puss och kram.

SÅ JÄVLA KASS!!!

Annars söker jag jobb som allt. Jag vill hemskt gärna ha ett jobb.

Det får räcka nu.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0