Tja!

Mitt minne är ett minne blott.

Ångesten sen helgen har äntligen lagt sig lite, pjuh?
Nu tycker jag mest att alla förtjänade det.

Jag är fan lite avtänd på hela den här bloggtrenden.
Är det så att det är p.g.a. blondinbella som alla vill blogga?
Jag spyr över tanken, jag spyr på modebloggare.
Men mest av allt spyr jag på blondinbella.

Om nu alla är så himla impade över henne och vill läsa om vilka döda djur hon har på sig,
så förtjänar fan inte de att läsa min blogg överhuvudtaget.

En annan sak som stör mig som fan är de som bloggar bara för att blogga.
Att skriva vad man har gjort på dagen... spännande ett blogginlägg på tre rader.
Jag menar COOLT, något nytt, något spännande, något så tråkigt så jag bara
börjar spy upp galla över deras datorer så de fräts sönder, fyfan!

Och det blir inget jävla pusshej eller kram på slutet, motherfuckers.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

mmmm joo så är det ju

2009-03-23 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0