PISSLAND

Jag vill känna kärlek men jag känner bara en slags avsky...

Jag har inget jobb, jag känner mig så jävla arbetslös. den här rundan har jag bara varit arbetslös
i 3 månader men jag känner mig så jävla lämnad. Lämnad utanför att ens kunna säga sig ha
en ekonomi när det bara går minus varje månad. Jag har tänkt på det, det ska fan inte vara såhär.
Jag borde få ekonomisk hjälp, ALLA borde få ekonomisk hjälp. Vad är det för skit? Om man nu kan
ge banklån till sådana som man vet inte kan betala tillbaka och sen ruinera hela världsekonomin,
då ska man väl förfan vara skyldig att betala skadestånd?! Om nu alla andra länder är skyldiga att
betala skadestånd till USA så ska väl de också kunna bli skyldiga att betala skadestånd till alla andra.
Om de kunde satsa på bra projekt istället för att satsa alla sina pengar till armén.

Två saker som USA aldrig har kunnat: Utrikespolitik och ekonomi.
Fyfan vilket jävla pissland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0