Oj oj oj! Vilken helg!

Har hängt hemma hos Dessie hela helgen typ!
Jag har alltid så kul på Dessies fester, trivs jättemycket!

I fredags så bjöd Maria mig på lite vin, det var mysigt.
Sen blev jag lite småfull efter tre glas och jag tror att jag fokuserade rätt mycket
på att leka med Dessies hund Charlie, som är en söt liten avelshingst :P

I lördags var det mer seriöst drickande, jag hade lånat en vinare av Eva,
fick hämta upp lilla Josephine som hade glömt sina nycklar hos sin pappa.
Sen gick vi till Dessie och drack vin, spelade spel och såg på Melodifestivalen.
RÄTT LÅT VANN! Skönt att det äntligen hände :) Sen satt vi och snackade,
blev väl lite gruppfoton. Dessie skjutsade mig ner till stan sen. Det ballade väl
ur då. Satt och grinade för mitt gammel-ex föredetta vänner om att det inte var
mitt fel att han var konstig. En av dem har nämligen påstått det, men han kan
fan brinna i helvetet. Jag tycker fan han förtjänar det, så jävla meningslös liten
barnrumpa. Jag vill äta hans aska eller eventuellt putta ner honom från något högt :)
Jag dansade asfult på dansgolvet, jag vet inte hur jag ska beskriva det...
Bootydance, kycklingdansen och Capoeira? Pinsamt som faaaaaan...

Jag råkade tappa bort alla jag kände men hittade några småpojkar som jag ville
slåss med om de inte sa "Temu Selänne", "Anaheim" eller "Jag hatar Mats Sundin".
Stalkade dem till en pizzeria, utanför började jag bråka med raggare... Så en 19-årig
hockeykille fick släpa, verkligen släpa, mig därifrån. Sen ställer jag mig glatt upp och säger
"TÖCKERU ATT JA E SCHNYGG?"

Jag skäms lite fortfarande, men har kommit på att krogen inte är min thang.
Personer som jag hör hemma på privatfester, om ens det.

Kommentarer
Postat av: hertz

hahahah ida du vara kung!

2009-03-20 @ 09:07:59
Postat av: Ida

haha tack!

2009-03-22 @ 22:15:26
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0