I'm BAD! I'm BAD!

Haha jag drömde att jag var på ett gammaldags tåg och där satt alla från min
gymnasieklass och festade. Klart de inte hade bjudit mig, jag var inte så populär
där va? Lite för annorlunda, något extra ;) Så säger Oscar Åström "Men heej Ida"
SOM ATT DE HADE BJUDIT MIG!!! Sen ville han krama mig och jag sa något i stil med
"Vafan Oscar? Vad håller du på med? Varför bjöd ni inte mig för?" och då sa Oscar
"Förlåt Ida att jag har varit så dum mot dig. Jag har bara varit elak för att jag är kär i dig".
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHA!!!

Så jävla skön dröm! Den drömmen kändes verkligen som att säga "FUCK YOU, OSCAR".
Som ett hån mot han och alla hans värderingar. Så där fick du Oscar för att du tycker att
jag är äcklig. Du är äcklig, Oscar.


Jag vill tillägna det här inlägget till alla grymma brudar som kör sin stil.
You go girls! Kickass!

Pssst! Jag vill tipsa er med slitet hår om en sak:
Gör egen inpackning med kokosmjölk och olivolja!
Man tar klumparna från kokosmjölken och några droppar olivolja.
Ha det i håret en halvtimme, sen sköljer ni ur.
Ta balsam och gnugga i hårbotten ordentligt, skölj ur.
Sen tar ni balsam i resten av håret och skölj ut.

Håret blir underbart! (Det luktar inte kokosmjölk eller olivolja efteråt, så ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0