Hey you know what to do

Hej jag är ganska lik Courtney Love på det här kortet!
She will tear the petals off of you

Jag har så blandade känslor över den här dagen så det inte är sant.
Jag är rädd för att jag inte ska komma in på högskolan, jag är rädd att
jag inte räcker till rent betygmässigt även om jag vet att jag skulle arbeta
dag och natt om jag väl fick platsen. Jag har till och med bestämt mig för
att bo i lägenhet istället för i korridor där jag kan bli störd. Jag kollade i en
IKEA- katalog för exakt ett dygn sen, planerade rent ekonomiskt med vad
jag kommer ha råd med om jag bara får praktisera i sommar. Det finns en
drift i mig att jag verkligen vill flytta, jag vill inte stanna här. Helvete, jag skulle
kunna läsa om Matte B för fjärde gången bara om jag fick flytta. Jag skulle
börja om Komvux, jag skulle göra allt! Man blir trött, bara trött...

Jag är jätteglad för att jag har så bra vänner, det är jag alltid glad över.
Hur skulle det se ut annars? Ni är världsbäst! Det låter fjantigt och klyschigt,
men jag är verkligen glad för att ni finns. Då menar jag vänner, bekanta även
internetvänner.

Kenny och jag sa att vi skulle försöka ta tag i saken och göra en nystart.
Nystarten verkar mest ha blivit ett stort misstag istället. Han är tydligen inte
ens redo för att vara ihop på Facebook. Hur seriöst är det då i verkligheten?
Om man inte kan stå för det där. Så jag bytte till "Singel" för om det ändå inte
spelar någon roll så kan jag lika gärna vara singel där. Han hörde av sig en
gång idag och det var för att säga att jag har snokat på hans Facebook.
Vilken härlig "relation", så himla mysigt. Ja, man verkligen känner att det här är
rätt, särskilt när man ser att han har skrivit om SD också.

Godnatt eller dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0