Drama drama drama

Dra ma på en pinnvagn!

Jag blev svag förut och frågade om tips om hur jag ska kunna lösa min hårsituation,
då menar jag inte att jag är hårig vilket jag är överallt förutom på huvudet.
Jag har inte råd att köpa massor produkter för flera tusen kronor och mitt hår är
inte så snyggt när det är naturligt, oh my god. Så jag frågade i helgonforumet,
stället där man frågar om hjälp om man känner sig lite svag. Alla blir så himla
Hårkorrekta och nämner svindyra produkter vilket jag ändå inte har råd med.
Jag ska nog prova att ägga mig själv, Pippi säger ju att det är bra. Får undvika sol
också, de sa på ett TV- program att håret kan STEKA om man inte skyddar det.
(Förresten tror jag att de tror att jag är efterbliven)

Annars är allt lika dramatiskt som vanligt. Jag har inte pratat med Eva sen i fredags.
Jag sov borta i natt men hon undrade inte ens var jag har varit... Så på den vägen är det.

Drama på en pinnvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0