Born to be wild

Sitter här och tänker litegrann...
Mest på Therese och hennes kamp.
Men jag vet att hon kommer klara det, hon är envis och jag vet
att hon är kapabel till att vända negativa saker till positiva.
Ser fram emot att träffa dig, om du läser detta :)

Imorgon ska jag hem till Kim och baka bullar.
På onsdag ska jag träffa Kennys pappa.
Jag har träffat Rolf en gång när jag var inoljad och påväg ut till Löga.
Ska inte ha på mig hotpants och leopardlinne på onsdag.
KOM IHÅG DET NU, IDA!

Igår fick jag ett par nya skor av Kennys farbrors särbo, ett par vita Reebok.
Fett najs! Har längtat efter ett par vita skor, men har saknat ekonomi.

På tisdag bär det av till AF... igen.
Det har skvallrats om tårta, men jag är inte sugen på att sitta och äta tårta.
Jag vill diskutera och gnälla, inte fan sitta med 25 grabbar och mumsa i mig
kommunpengar. Jag förtjänar det inte, men de där oengagerade stämplande
lusungarna förtjänar det fan inte heller. Ursäkta mig, grabbar, men många av
er är faktiskt inte särskilt intresserade av att jobba. Jag är lite orolig över min ekonomi,
som vanligt. Jag kanske trodde att jag skulle få pengar av försäkringskassan mer
än vad jag har fått? Man kanske bara ska få det en endaste gång under alla möten.
Bättre än inget, men vad nu? Får googla vidare kunskap.

Nu ska jag chatta!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0