Störigt!

I natt klockan ett ringde en aspackad Kenny hit
och ville sova med mig. Han var rädd och full.
Han kom hit, spydde tre gånger och välte ner ett glas med vatten på golvet.

Jag blev arg.

Idag har han sovit hela dagen tills för en timme sedan då han spydde upp en klump.
En jävligt bra fyllehämnd, Kenny!

Nu vill jag mest bara ha en McFish och två colaglas.

På lördag är det öldag.
Ser fram emot en skön sommarstund.
Har inte festat till på ett tag.

Jag planerar ingen fyllehämnd mot Kenny, än...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev det en lyckad festkväll? :)

2009-07-05 @ 11:42:58
URL: http://stjernsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker ju dock att du uppdaterar för dåligt!

2009-07-19 @ 22:25:36
URL: http://stjernsten.blogg.se/
Postat av: ida

Jag ska uppdatera mer sorry!

2009-07-28 @ 19:09:02
Postat av: ida

Jag ska uppdatera mer sorry!

2009-07-28 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0