Hahahi hahaho

Uh!

Jag har fått en laptop som jag leker med så fort jag är hemma men jag är inte hemma så mycket
för jag har något som kan liknas ett socialt liv, just det! Jag känner att mitt självförtroende är tillbaka
hade någon svacka för en vecka sen men jag mår genast mycket bättre nu när jag vet att jag kan
hantera alkohol bra 75% av situationerna jag dricker. Hoppas på 100% inom snar framtid.
Stora framsteg.

Annars då, Ida?
Jo, tackar som frågar... det är bra.
Jag ska till IKEA imorgon med min mamma, Eva.
Försäkringskassan har inte gett mig några pengar än,
arbetsförmedlingen har säkert inte skickat in lappen fast
jag enligt receptionisten är ett praktexempel.
Alltså bäst på att vara arbetslös, hihi.

Annars så är mina sommarfavoriter:
Kalle, Kenny, Kim, Maria, Nadja, Sommarringar, Saker som smakar frukt och öststatsöl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0