Förresten

Min helg:

Fredag: Jag satt i stadsparken med Maria, Kim, Elin och Kenny.
Sen stack alla förutom jag och Maria, hennes bror ringde och vi åkte
i något som kan ha varit en gammal ansjovisburk med pastahjul.
Raggarbil, inte mitt element. Maria blev full som en öl från briggen.
Jag barnvaktade med en väldigt arg och otrevlig attityd, fick åka med ändå.

Maria och jag beslöt oss för att dra vidare dvs. bakom turistbyrån för att eh...
titta på utsikten? Där träffade vi en man.

Man säger till Maria: Vad söt du är!
Maria: Tack
Man: Får jag en puss?
Maria: Ja!
*slafs*
Jag: Jaha, nummer hundra? (påpekar att det är marias hundrade hångel)
Maria: Snarare nummer 108, och det var fan inte det bästa av dem.
Mannen springer därifrån.

Maria gick hem, jag pratade med vakterna, tyckte jag var cool...
Sen kom några pöjkar som ville vara med mig, jag var otrevlig mot
den som hade bjudit mig på öl. Klockan halv fyra ringde jag Kenny
och bad honom att hämta mig för jag kände att jag kunde bli utsatt
så som jag var då. Fyllehämnd igen. Han hämtade mig och var rar.

Lördag: Lollos mamma fyllde år, Maria och jag gick dit och var sena ruttna och svettiga.
Det var mysigt och väldigt familjärt. Vi stack till Dannys nya lägenhet helt okey.
Sen gick vi till Dannys kompis Wobbans lägenhet. Jag upptäckte att toaletten hade sett
sina bättre dagar. Wobban städade lägenheten och däckade.

Maria och jag drog vidare ner till stan där vi väntade på Kalle i etthundrafemtio år.
Kalle kom dit och var helt lost. Jag barnvaktade. Maria hittade Nils och hängde med honom.
Kalle spydde, vi gick till Åhmans. Pratade hockey med en ryss och några norrlänningar.
Inte de trevligaste typerna direkt. Nils, Maria och jag mötte Omar som insisterade på
att Ljuger och Johan börjar på samma bokstav. Jag cyklade hem och kom hem klockan sjugo i fem.

För att citera Viktor från The rules of attraction "I no longer know who I am and I feel like the ghost of a total stranger"
Men det är väl att ta i, jag är Ida Blomstrand och såhär har mitt liv sett ut de senaste 3 åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0