Yay!

"All I ever wanted was to pick apart the day
Put the pieces back together my way"
- Aesop Rock

Idag lyckades jag sova hemma hos Kim, fast han och Jimmy renoverade köket.
Jag sov till halv två, hur fan lyckas man med det när det låter som ett krig?
Jag drömde att jag hade en valross som husdjur, fast Eva hade låtit den
skönhetsoperera sig så att den hade en människonäsa och jag blev förbannad.
Djuraktivistdröm. Jag funderar på om jag ska se "It's always sunny in Philadelphia",
sjukt bra serie med Danny DeVito. Men jag vet inte om jag vill se det när gänget tror
att Sweet Dee's pojkvän är efterbliven eller inte, haha. De är så jävla bra.


"AND YO DEE, WHO'S RETARDED NOW?!"

Träffade Siri en sväng förut, hon har blivit av med sin tandställning. Hon var jättefin,
som vanligt. Haha, hon är så jävla rolig. Vi kan verkligen läsa av varandra.
Haha sitta och tjafsa med Ayla, bara för att vi kan. Jaga varandra tills någon får säga ut oss att sluta.
Härma hur Anna gick, aaaah... Underbart!

Godnatt soetnowzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0