Uselt

"Mirala to kill with the face that it has to me, breaks that ehh breaks that rump"
Skulle översätta en spansk låttext förut, det gick ju bra. Breaks that ehh breaks that rump!

Jag är så himla hungrig och jag vill ha snus, massor med snus. Bara hälla dem över mig, få dem i ögonen
och håret. Fast jag hade nog hellre haft ett paket Lucky Strike, but that's life. Det är billigare med snus och
jag är tyvärr riktigt renskrapat från pengar de kommande månaderna. Om jag har tur, men det är bara om jag
har tur så kanske jag kan få pengar av pappa så jag kan klippa mig. Denna dag känns outhärdlig, riktigt jävla
outhärdlig. Eva ringde från jobbet förut och sa att hon skulle komma hem 4 timmar tidigare än planerat och jag
är riktigt trött på henne. Den verkliga kommandoran. Funderar på att stänga av min telefon i några dagar för jag
har inte råd med räkningarna om jag inte säljer någon mer barndomspryl på Tradera.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0