one, two, three four, four three, two one

ABRAKADABRA ME SAY
OPEN SESAME

Idag äter jag gröt, nej jag har ingen strikt diet som ni kanske har uppmärksammat.
Men ibland kan man faktiskt tro det om man kollar i mitt och Evas kylskåp. Ibland tror
jag att Eva är frukterian (de som bara äter frukt som har ramlat i marken och har ruttnat.)
Jag kan lova att nästan allt i vårat kylskåp hade en bäst före- period för typ 2 månader sen.

JAAA, jag tycker synd om mig själv. Snart ska jag hoppa in i duschen och bege mig till min Kim.

Jag börjar även tycka att blogg.se är fattig på funktioner, så det känns som att man skulle kunna ha
en roligare blogg genom att ha onlinepaint.hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0