Okeeey...

Natasja - Spring 2 fall

Snart kommer Pappi hit, han väckte mig imorse och frågade efter mina sparpengar.
Hoppas han köper med sig mat, iofs borde jag ju skämmas jag fick mat av Maria igår
sen när jag kom hem så vräkte jag i mig det sista av gratängen och två mackor.
Det var ju 12 timmar sen, så jag förtjänar nog att äta. Jag måste börja äta frukost, lunch
och middag även om jag mer är ett fan av brunch. Men jag vet inte vad eller hur mycket,
jag tror att jag har gått upp igen antagligen p.g.a. svinäcklig alkohol som Jean- Louis
världens sämsta och äckligaste mousserande vin genom tiderna. JAG FICK BLANDA UT
DET MED JUICE!!!
Jag är fan Hansa Pank.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Oke dominerade på TP eller Plump som vanligt? :)

2009-02-09 @ 15:50:45
URL: http://kennholt.blogg.se/
Postat av: Ida

vi spelade poker och tvåmansbridge.

Jag vann i pokern! Först fick jag färg, sen kåk

och sen par i damer. Fint som fan :)

2009-02-09 @ 22:37:52
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0