Alla äckelsdag

Som sagt är jag mycket kritiskt till denna dag och nu har det urartat psykosymatiskt.
Imorse när jag vaknade så kunde jag inte se, det tillhör ju egentligen inte någon ovanlighet
tänker ni, eftersom jag faktiskt är ett brillmongo, men jag kunde inte öppna ögonen...
Även fast mitt rum är en grotta så tyckte jag att det var ljust inne i rummet och blundade
för ögonen var så trötta. Jag trodde att jag var sjukt trött tills jag såg att mina ögon var knallröda.
Med knallröda så vill jag att ni ägnar en tanke till alla de personer som alltid ser ut att ha
knarkat 5 månader i sträck och sen när man påpekar att de är rödögda så börjar de gråta.
(SOM ATT DET GÖR SITUATIONEN BÄTTRE!)  Mamma berättade i alla fall för Sanna vars man
är läkare om min åkomma. Han sa att det kunde vara en allvarlig form av ögoninflammation som
man bör gå till doktorn med eftersom att jag var känslig för ljus. Regnbågsinflammation, very gay.
Men nu funkar allt som det ska :)

Jag har fått shampoo, skruf och godis av Kenny för han tyckte synd om mig.
(Jag tycker synd om mig själv också)

Jag har spelat Rollercoaster hela dagen, jag är mycket nöjd med mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0