Typcial me

"But don't piss me off today, I'm pissed already so,
I guess it's gonna be one of those days"

Behöver jag säga mer än citaten? Antagligen inte.
Jag är fan stolt över mig själv att jag var sjuk så länge,
så jag slapp att träffa människor. Oh ja, nu förstår jag att
det var lika bra. Jag är inte ledsen jag är bara jävligt trött
på all jävla superdrama. Jag är inte oresonlig, men när mitt
tålamod väl tryter är det fan kört.

"There's good and evil in each individual fire
identifies needs and feeds our desires
as long as we keep our spirit inspired
she can bite her bottom lip all she wants"

"Hunger for the drama
Hunger for the nurture"

Tur att Pimpland och Skype finns idag.
Tur att det har funnits där länge.

Jag längtar efter Beatrice.

"And it ain't safe no more, peace!"


Kommentarer
Postat av: krille

skype is tha shit <3

2010-01-11 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0