Fifan

Pissliv ibland alltså.
Kan man nog säga vaa?

Har fått reda på massor med saker som man egentligen inte vill veta om någon,
och fått inse det faktum att vissa personer är ombytliga gestalter som spelar
ett slags spel med sig själv. Men du sitter där du sitter, ditt liv kunde ha varit
annorlunda. Men ändå är det jag som alltid finns där, det är jag som tar hand
om dig. Varför är du så needy mot mig? Du beklagar dig för många och säger
att ditt liv är skit, men inför mig svänger du? Varför? Liksom ger hopp om grejer
och sen ändrar dig.

Det finns fan inget som jag hatar lika mycket som folk som lovar saker och sen skiter i det.
Ibland förstår jag också att man inte har lust och jag har gjort/kan göra det själv.
Men om jag vet att det är viktigt för någon, då skulle jag inte ha hjärta att göra det.

Aja skitsamma.

Klänningen syns inte så bra, men den ska jag ha på juldagen ;)
Klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0