Xylofon

Det mest juicy jag har skrivit om mitt privatliv i hela min blogg och jag har fem besökare.
Katastrof, men då är det väl inte en så stor sak.

Fick mina älskade skor förut<3
Lite plastiga, men det kan bli najs, ska gå in dem idag.
Fick färga håret igen eftersom det var oranget, fick sitta och googla fram vad
jag skulle göra för att få bort det oranga. Sen tipsade de om MOOD,
ett märke som jag aldrig trodde skulle hamna i mitt hår. Färgen är fin
men håret känns som plast. Men vad är viktigast?

Karina har kommit in i den danska versionen av Paradise hotel, yay!
Hon åkte ut på grund av hennes lumpna gamla pojkvän, han hånglade
med Susan bara några dagar efter hon hade fått åka ut. Jag är skitglad
att Lars åkte ut, han var bara störig och tråkig. Levi verkar ju inte vara en
stabil partner heller. Drömmen är ju att Nick och Karina kan bilda par och
att Nick inte blir nervös. Jag gillar Diana också, men jag fattar inte att
hon är kompis med Nicoline. De jag vill ska ut är: Theresa, Levi, Jakob
och Nicoline.

Sen gillar jag Ludacris idag, men jag gillar inte Ludashit så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0