TELIA<3

Okey, jag ringde imorse och fick hjälp.
Jag vet inte om hon sköt upp räkningen men hon verkade tycka synd om mig.
Så därför är Telia hälften bra och hälften dåligt.

Idag köpte jag och Eva en ny teve till mig själv.
En Samsung 32" LCD ;) Mjau.

Senaste månaderna har jag fått sjukligt mycket grejer, I like.
En Fred Perry- tröja, två par byxor, ett par skor, en laptop och en ny teve.
Fast TV'n betalade jag 3500 på, så lite självständig är jag.

Det som behövs nu är:
Ett rött läppstift, Kenny, nya trosor, silvershampoo, bli nyklippt, tandställning,
ta bort leverfläcken, lite solbränna och ett glatt humör :)

Sen är jag nöjd och glad =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jasså! Du är fullt nöjd utan mig? Det smärtar mig att höra! :'(

2009-08-28 @ 11:42:01
URL: http://stjernsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0