TELIA APA

Idag fick jag en till skum lapp i brevlådan.
Från Telia, take it in the ass Telia som de vill bli kallade för.
En "slut"faktura, fucking sluts. Klart de skickar ut en sådan
fast de borde ha gjort det FÖRRA månaden då jag faktiskt
FICK en räkning av dem. IIIIIIIIIIIIH! Datumet som jag ska
betala för är tydligen 1- 30 september, är de störda?
Jag har inte ringt med Telia på en och en halv månad!
Betalat mina räkningar, tackat och bockat för att jag har
blivit rånad i ett och ett halvt år. Skaffa ALDRIG Telia!
Halebop eller Parlino är MYCKET MYCKET bättre.

Det stod INGENTING på fakturan vad jag skulle betala för,
men TYDLIGEN måste jag betala 53 kronor för september.
Visst, jävligt sjysst investering att betala för en framtidsperiod
SOM MAN INTE VILL SPENDERA MED DEM.

HAHAHA, ÄR DET SÅ NI FINANSERAR ATT ENS FINNAS KVAR?
NI SKULLE JU FAN KUNNA BETALA FOLK FÖR ATT TA ERA
SKITAKTIER. ETT STORT JÄVLA MISSLYCKANDE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0