So we could both make fun of distance...

Igår träffade jag Malin från Trollhättan, hon var jätterar.
Kim och jag cyklade ut till hästtävlingen vid Målserum,
båda fick skoskav. Sen satt vi tre där ett tag och kollade
på de som tävlade. Jag fattade ingenting och ställde 500 frågor.
Sen spelade vi minigolf, kom tvåa med 66 VHS-filmer.

Stack hem till Kim och Patte fräsch kom dit. Vi käkade pizza
från Torino. Det var gott men jag orkade inte mycket.
Sen spelade vi Buzz och jag vann, Kim säger att det var
första gången jag vann över honom, men det är inte sant.
Jävla lögnare.

Sen hade jag och Patte fräsch sällskap ner mot stan för
han skulle till Harrys och jag skulle hem. Då droppade
det något från ett träd, trodde det var fågelbajs men det
var mycket mörkare. ite läskigt. Sen när vi kom till Lidhem
så prasslade det i en buske och lät som Blairwitch knackningarna.
Jag trodde det var Rovdjuret. Rådjuret? Haha.

Somnade sent och vaknade vid halv 3. Fyfan så kass.
Snackade lite med Mathilda och Lollo.
Lollo och jag drog till stadsparken dit Maria anslöt lite senare.
Satt och pratade till nyss och sen så sitter jag här =)

Ja, jag är snygg.

A liki bom bom davn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0